Thursday 21 July 2011

思い,君は知っていますか? あなたがいなくて寂しいです

花道君 :
我々は、数年のための接触を失ったものの
私はいつか再びお会いしたい
私は一日が早く来ることを願って
私はいつまでも,君がとても好きです
君は知っていますか?
あなたがいなくて寂しいです
私は自分がしたことに残念です
私は誓います
君は永遠に私の心に住んでいる
私はあなたを愛して
I'm tried my best to let it go but failed
fuck with words of  " time will ease all pain"
truths is time goes but still remain with hurt and bleed 
i realize ima dumb slut..
i hate myself of being such ignorance against you love..your devote..your toleration
if times can roll back ..or we met again on street someday and this is what i gonna to tell you ,
"sorry, please forgive me,ima so immature in the past. Even it's late,but i do love you from beginning till now."
晓蓉より
 

No comments:

Post a Comment